Konuklarım

15 Temmuz 2015 Çarşamba

Funda'nın Melekleri

         

Merhaba Canlar

    Bu gün sizin karşınıza bebek fotoğrafları ile geldim. Ahşap rölyef den sonra açtığım 2. bloğum http://bebekfotografi.blogspot.com.tr   ve bloğumdaki ilk yazımı sizinle paylaşmak istedim.
   Bazılarınız biliyor, bir yılı aşkın zamandır fotoğrafla ilgilenmeye başladım .Önceleri anı ve seyahat fotoğrafları biraz da sokak fotoğrafları çeksem de beni en mutlu eden bebek fotoğrafları oldu  :)
      Bebekleri oldum olası zaten çok severim. Çocukken annemle gittiğim gezmede eğer bir bebek varsa kadıncağıza rahat vermezdim. '' Anne bebeği kucağıma alabilir miyim , sevebilir miyim ? '' diye başını şişirirdim . kucağımda taşıyamayacak kadar küçük olduğumdan vermezlerdi. Israrlarım sonunda ayaklarıma bir yastık uzatılıp bebişi de yastığın üzerine koyarlardı . Ben bebişi oradan severdim. Hey gidi günler aradan onca yıl geçti ve ben hala o masum melekleri çok seviyorum  :)
      Artık sevdiğim iki şey bir arada . Meleklerim ve fotoğraf çekmek... Çekimler öyle kolay olmasa da , yorulsam da çekimler bitip de bilgisayar ekranında onların o en tatlı pozlarını yakalamanın verdiği mutluluğu size anlatamam.Bütün yorgunluğun uçup gidiyor.
        Bebişin yüzünü net göremiyorsunuz çünkü eğer onu görseydiniz benim bloğumla ilgilenmeyi bırakacaktınız .  Kuzuya nazar değmesin diye arka plana attım. Yüzünü göremiyoruz diye şikayet etmeyin. Sizde patiklerini sevin canııım
       İlk meleğim Aybike, Ramazanın ilk günü fotoğraflarını çektiğim ilk bebişimdi. Anne ve babasının da ilk kuzusuydu. Deniz Miray ise dünyalar güzeli ablasının kardeşi , anne babasının iki prensesinden en küçüğü :) Sırada sağlıkla doğmasını beklediğim yeni meleklerim var. Daha sonra sizinle onların da fotoğraflarını paylaşacağım.
Şimdilik hoşça ve sağlıkla kalın ....

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...