Konuklarım

16 Nisan 2013 Salı

Minyatür terzimin detayları

             

    Bu resimde gördüğünüz kumaşların konulduğu rafları hazırladım. İçine koyduğum kumaş toplarını , tahta metreyi, sepetin içindeki iplikleri, yün yumaklarını, makası, dikilmeyi bekleyen ceketi, prova yapılacak kabini, hamur ve foreks kartondan dikişmakinasını  unutmadım




   Bu dükkana resim çerçevesi ekleyerek duvarları yalnızlıktan kurtardım .Dolabın içine de birkaç dergi hazırladım.  Duvarları yaparken çok kararsız kaldım. Önce duvar kağıdı yaptım. İçime sinmeyince ben de böyle boyamaya karar verdim.


  İşte minyatürümün resimlerini gördünüz . Şimdi pamuk eller klavyeye . Sizler yorumlarınızı yazarken bende sabırsızlıkla gelecek yorumlarınızı bekliyor olacağım.




  Sevgilerimle....






7 yorum:

  1. Harika olmuşlar büyük sabır ve zevk işi tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim. Gerçekten çok zevkli bir çalisms...

      Sil
  2. çok güzel olmuş rölyeflerinizi de inceledim harika olmuş benimde rölyef denemelerim var bloğumda görebilirsiniz emeğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim. Sizi zaten eklemistim. Yaptiklarinizi çok begeniyorum. Sevgilerimle..

      Sil
  3. Ellerinize sağlık inanılmaz olmuş sabriniza da hayran oldum ne cok emek harcamissiniz guzel demek az gelir gercekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif hanim çok tesekkür ederim .Objeleri yaparken zamanin nasil geçtigini anlamiyorum. O yuzden çalismak da zor gelmiyor.
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. Hepsi çok başarılı gerçekten
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...