Konuklarım

7 Eylül 2012 Cuma

İyi Fikir Trt 1 programında 3 boyutlu ahşap rölyefin anlatımı


   Size 4. tv çekimim olan Trt 1İyi Fikir  programı için yaptığım minik tablomu resimliyorum. Siz sormadan ben söyleyeyim . Daha program yayınlanmadı.Ama size yayında yaptığım tablomun yapım aşamalarını resimledim.Önce minik bir kasa yaptırdım. Gökyüzünü hazırladım. Sonra yapacağım yalımın kalıbını çıkardım.Döşemesini bitirdikten sonra da alçısını döküp süsledim.




       Siz onun öyle minik göründüğüne bakmayın . Epey el oyalıyor :))        Nihayet tembellikten kurtuldum. Ne zamandır yaptığım süpriz tablomu bitirdim. Boyandıktan sonra size onu da yayınlayacağım. Sevgilerimle hoşçakalın ....

13 yorum:

  1. çok şirin olmuş tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. yaptığınız şeyler çok güzel harika

      Sil
  2. Hola: Bueno parece que me equivoqué el comentario que dejé en el post anterior iba para este. Me gusta mucho tu trabajo! Besitos =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Hola, sí, fue un desastre. Me alegro de que te guste. Me gusta mucho tu trabajo. afectuosamente

      Sil
  3. Beautiful scene. Great work!
    Hugs, Drora

    YanıtlaSil
  4. Замечательная работа!
    Татьяна

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yalı olmuş.Rölyef çalışmayı bende özledim ama bir tembellik var bu yaz bol bol kitre çalıştım.Ne zaman izleyeceğiz Trt de? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esencim. Sende rölyeflere ara verme arkadaşım. Elin çok başarılı . Bizi o güzelliklerden mahrum etme. Kitreleri merak ediyorum. Resimlediğinde bakalım . Valla Trt den haber bekliyorum. Minik Zeynebim de sabırsızlanıyor. Hala bunlar bizi niye göstermedi diyip duruyor. Haber verecekler bende size buradan duyuracağım. Sevgilerimle :)

      Sil
  6. şu an ekranlardasınız ve ilk kez tanıma fırsatım oldu sizi ve eserlerinizi... hemen sitenizi ziyaret etmek istedim, çalışmalarınız beni çok heyecanlandırdı ve sakıncası yoksa hemen denemek istiyorum çünkü bu zamana kadar hayalimde olan o kadar çok sokak ve oda tasarımları varki onları küçük maketler halinde sergilemek için uğraşıyordum bunları bir tablo olarak bir araya getirmek aklıma gelmedi doğrusu.. Mesela bir kızım olursa onun oynayabilmesi için mutfak planım vardı:) fikir alışverişi yapmayı çok isterim, ilgilenirseniz çok sevinirim... sevgi ve bolca şükranlarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke adınızı da yazsaydınız .Size nasıl hitap edeceğimi şaşırdım.Satırlarınız beni çok mutlu etti . Neden olmasın tabii ki fikir alışverişi yapabiliriz. En kısa zamanda siz de denemelisiniz. Sevgilerimle :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...