Konuklarım

25 Ocak 2012 Çarşamba

İlk tv proğramım

  Bloğumun sevgili takipçileri : sizleri çok ihmal ettim farkındayım. Ama küçük bir sağlık problemim nedeni ile ayrı kaldık. Sizlerle yaniden buluşurken güzel haberler de getirdim :))  
   Yarın yani 26 01 2012 tarihli TRT OKUL kanalının ANNE VE ÇOCUK  proğramından ahşap rölyefi tanıtmamı istediler. Bende kabul ettim. Kısmetse yarın canlı yayında 10:30  12:25  arası birlikteyiz.  Daha sizin de görmediğiniz 2 tane tablomu proğrama götürmeyi düşünüyorum.
   Bu arada ahşap rölyefin yapım aşamalarını da elimden geldiğince anlatacağım.Kendinize iyi bakın sevgiler....

5 yorum:

  1. Canım Benim,
    Senin adına çok sevindim, yarınki yayında başarılar dilerim. Sevgilerimle.... NURDAN

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim keyifle izleyeceğim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yayından sonra arayan, yanıma gelen tüm dostlarım , arkadaşlarıma ve tabii ki
    sevgili blogsotumun takipçilerine teşekkürler, sevgiler ....

    YanıtlaSil
  4. kucukdusleri.blogspot.com26 Şubat 2012 03:06

    Funda Hanım
    güzel dileklerinizi okuyunca hemen iadeyi ziyarete geldim:) minyatürü bırakmam mümkün değil sadece çok hızla çalışamadığım için yayınlar çok aralıklı olabiliyor.Çalışmalrınızı keyfini çıkartarak izlemek için yine uğramak umuduyla.kolay gelsin.KONDOR

    YanıtlaSil
  5. Sevgili KONDOR bloguma hoşgeldiniz.Evet rölyefden biliyorum çok hızlı ilerlemiyor. Olsun yaptıklarınız bir harika uğraşmaya değer :)) Size de başarılar...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...