Konuklarım

25 Şubat 2011 Cuma

Ahşap rölyef göl evi

5 yorum:

  1. İkisi de birbirinden güzel sevgili Funda elinize sağlık ben bu sene kitre bebek kursundayım ama rölyefi de çok özlşüyorum.Tanrıya şükür sizlerin güzel çalışmalarını izlemekteyim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Esen hanım. çok teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim.Kitre bebek de çok güzel. Hatta bebeklerimi yaparken bazen sizin tekniğinizi kullanıyorum. İnşallah yakın zamanda bir tablo daha yayınlayacağım. Size de kitre bebekte başarılar. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Funda Hanım,

    Beni ziyarete gelmişsiniz, çok memnum oldum. Galata Kulesi tablomun altında yazdıklarımı aynen size aktarmak istiyorum.
    "Bu sene kursta rölyef tablo çalışmasına Galata Kulesi ile başladım. Oldukça zahmetli bir çalışma oldu. Bu tabloyu daha önce hobilerim-funda.blogspot.com adresinde görmüş ve bayılmıştım. Aslında Funda Hanım'ın bütün çalışmalarını beğeniyor ve gıpta ederek takip ediyorum. Kendisiyle ortak noktamız Sevgili Rölyef Hocamız Selma Hanım. Ellerinize sağlık diyorum Funda Hanım. Dilerim benim naçizane tablomda güzel olmuştur. Sevgilerimle...."
    Yaptığınız herşey çok güzel. Ellerinize sağlık. Görüşmek üzere. Nurdan

    YanıtlaSil
  4. Estoy asombrada con tus trabajos, FELICIDADES¡¡¡
    Eres una gran artista, un beso
    Susi

    YanıtlaSil
  5. No sé español. Así que perdonar cualquier error gramatical. Muchas gracias por el hermoso mensaje. Mi hoja de cálculo le sorprenderá con dos personas. Atentamente ....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...